№ з/п |
Посадова особа, яка проводить прийом |
Посада
|
Дні і години прийому |
1. |
|
голова районної державної адміністрації |
|
2. |
МАРЦИНКЕВИЧ Володимир Афанасійович |
Перший заступник голови державної адміністрації
|
Середа з 9 до 17 год. |
3. |
НЕСТОР Олександр Іванович |
Керівник апарату районної державної адміністрації |
П'ятниця з 09 до 16 год. |
Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації
|
|
ДОПІРЯК Петро Васильович
|
голова районної державної адміністрації, голова Комісії |
НЕСТОР Олександр Іванович |
керівник апарату районної державної адміністрації, заступник голови Комісії
|
НОВІЦЬКА Оксана Анатоліївна |
начальник відділу правового забезпечення та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації, секретар Комісії
|
Члени Комісії:
|
|
КОЛОМЕЄЦЬ Андрій Ярославович
|
заступник голови Хотинської районної ради (за згодою)
|
ДАХНО Юрій Анатолійович
|
начальник Хотинського ВП Кельменецького відділу Національної поліції України в Чернівецькій області, підполковник поліції (за згодою) |
ГРУДЕЦЬКИЙ Віктор Станіславович |
начальник відділу Держгеокадастру в Хотинському районі (за згодою)
|
ШКУРЕНКО Світлана Іванівна |
начальник Хотинського відділу обслуговування громадян Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Чернівецькій області (за згодою)
|
ЦВЕНТАРНА Наталія Борисівна |
начальник управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації
|
ВОЛОСЕВИЧ Тетяна Олегівна |
директор Хотинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Адреса відділу: м. Хотин, вул. О. Кобилянської, 2а.
тел. (03731) 2-14-24;
т/ф (03731) 2-14-25;
ел. пошта: [email protected]
Графік роботи:
Понеділок -четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8.00 до 15.45
Відповідно до графіку, відділ організовує особистий прийом громадян керівництвом РДА.
"Гаряча лінія" відділу правового забезпечення та роботи зі звернення громадян апарату районної державної адміністрації - (03731) 2-14-25.
Електронні звернення до Хотинської районної державної адміністрації можна направляти на наступні адреси електронної пошти:
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (повністю), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
17 січня 2020 року Верховний Суд, на прохання Голови громадської організації «Українська Демократія» Марка Скакуна, розмістив на своєму офіційному сайті (http://bit.ly/366R81I ) постанову від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 (http://bit.ly/30xrd1N ). Ця Постанова містить обов’язкові для застосування всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими чи службовими особами висновки Верховного Суду стосовно звернень громадських організацій та їх керівників (ч.5 ст.13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» ).
Суть справи
Міський Голова м. Городок Львівської області надав формальну відповідь-відписку на звернення Голови ГО «Розвиток Городоччини» (без будь-яких висновків за доводами автора), вважаючи, що на звернення громадських організацій та їх керівників не поширюється дія Закону України «Про звернення громадян», зокрема статей 15 та 19 Закону, а ними, в свою чергу, не встановлено жодних конкретних вимог до оформлення відповіді на звернення.
Висновки Верховного Суду
1.1. «Конституція України наділяє всіх правом на звернення»;
1.2. громадська організація є об’єднанням фізичних осіб, «діє від імені та в інтересах своїх членів (зокрема, громадян України)»;
1.3. «відсутність у чинному законодавстві нормативно-правового акту, який би регулював питання щодо розгляду звернень громадських організацій»;
1.4. стаття 12 Закону, яка визначає його дію, «не містить обмежень щодо поширення дії цього закону на звернення громадських організацій та їх керівників».
2.1. результати перевірки викладених в зверненні фактів (відомостей);
2.2. рішення щодо порушених в зверненні питань;
2.3. належну оцінку всім твердженням та проханням автора;
2.4. підпис керівника органу або особи, яка виконує його обов`язки.
Похідні висновки з цієї Постанови
1.1. особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
1.2. знайомитися з матеріалами перевірки;
1.3. бути присутнім при розгляді заяви чи скарги.
2. Висновок Верховного Суду був безвідносний до наявності чи відсутності статусу юридичної особи, чим полюбляють маніпулювати органи державної влади, отже дія Закону поширюється на громадську організацію як зі статусом так і без.
Значення для громадських організацій
1.1. прохання про реалізацію прав, визначених статтею 18 Закону, могло кваліфікуватись деякими органами (наприклад Поліцією) як «втручання в діяльність органів державної влади»;
1.2. деякі органи надавали відповідь-інформацію, вважаючи, що звернення громадських організацій регулюється Законом України «Про інформацію», воно є нічим іншим як способом збирання інформації, відповідно органи не зобов’язані перевіряти викладені факти та приймати рішення;
1.3. неоднакове застосування норм права до звернень громадських організацій створювало різні прямо протилежні практики, що заплутувало громадськість: наприклад, від зразкового Міноборони, де до звернень ГО відносяться як до звернень громадян і навіть відокремлюють їх в діловодстві, до протилежного Мінсоцполітики – для якого звернення ГО не мають нічого спільного з громадянами;
1.4. відсутність на офіційних веб-сайтах органів державної влади будь-якої інформації щодо порядку подання та розгляду звернень громадських організацій перешкоджала їх поданню.
Впровадження цих висновків у життя
Не зважаючи на обов’язковість цих висновків для суб’єктів владних повноважень, вони не будуть застосовуватись без належного інформування. З цією метою, громадська організація «Українська Демократія» здійснила розсилку через СЕВ ОВВ відповідної інформації на Кабінет Міністрів України, міністерства, інші ЦОВВ та ОДА з проханням поширити цю інформацію серед підпорядкованих органів та вжити заходів щодо застосування цих висновків.
Місцеві громадські організації, які зацікавлені в належному розгляді їх звернень, можуть використовувати цей лист як шаблон (http://bit.ly/2u8a82D ), оформляючи його на своєму бланку та вставляючи своїх адресатів, та поширити відповідну інформацію серед органів місцевого самоврядування.